Indbrud

Vi hjælper dig ift. indbrud

Har du haft indbrud, er det første du skal gøre at kontakte politiet og anmelde indbruddet.

Du må som udgangspunkt ikke rydde op eller røre dine ting, døre og vinduer, før Politiet har været på adressen og afklaret muligheden for at få fingeraftryk og DNA spor.

Tilsvarende hvis du finder blod- eller fodspor, må du ikke gøre rent, før Politiet har undersøgt disse og taget nødvendige prøver.

Når skadestedet er frigivet af Politiet, er Recover Nordic dig herefter behjælpelig med afdækning, oprydning og rengøring. Vi hjælper med at sikre, at din klimaskærm igen er både vandtæt og sikret mod uvedkommende, således at ingen kan komme ind gennem de ødelagte døre eller vinduer mv. Ring til vores døgnbemandede vagtcentral på tildelte VIP nr. (hvis i som firma/institution/boligselskab har en beredskabsaftale) eller på 70 100 888.

Vi er som udgangspunkt fremme hos dig senest 60 minutter efter, at vi har modtaget din anmeldelse. Dette uanset hvornår på døgnet eller året du ringer. Den præcise ankomsttid vil blive ringet retur til dig, når der er fundet nærmeste ledige vagtbil.

Hvis muligt må du gerne have relevante forsikringsoplysninger klar, så vi kan sikre at regningen går til dit forsikringsselskab.

Recover Nordic udfører typisk følgende opgaver:

  1. Fotodokumentere skadestedet.
  2. Laver midlertidig afdækning af vinduer og døre etc.
  3. Monterer midlertidige låse, hvis døre/vinduer ikke kan låses igen forsvarligt.
  4. Udarbejder en skade- og omfangsrapport til dit forsikringsselskab.
  5. Fejer glasskår op og foretager let nødrengøring.
  6. Hjælper med yderligere skadestop og skadeforebyggelse, hvis der er andre følgeskader efter indbruddet. Der kan eksempelvis være vandskade hvis det har regnet ind i bygningen.

 

For at forebygge nye indbrud anbefaler vi, at du kigger ind på eksempelvis Det kriminal præventive råd www.dkr.dk.